26 maj 2014

Sturmgeschutz Sdkfz.167 [Academy 1/35] part 6

Po na prawdę długiej przerwie do gry wraca Stug IV. Zacząłem od wymiany lufy. Na zdjęciu widać różnice między plastikową lufą oferowaną przez producenta modelu oraz lufą metalową z RBmodel



Również postanowiłem zainwestować trochę w waloryzację modelu. W zasadzie może i zbyt późno o tym sobie przypomniałem ponieważ model był w większości posklejany. Nie mniej uznałem, że warto rozebrać model (nawet kosztem wbicia ostrza skalpela w dwa palce :P) i dodać na nim trochę detalu. Rozpocząłem od nałożenia zimmeritu firmy Eduard.. Dla ciekawskich, zimmerit to była specjalna ceramiczna masa nakładana na pancerze czołgów niemieckich w czasie II wojny światowej, której zadaniem było uniemożliwienie przymocowania do kadłubów pojazdów min magnetycznych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz