22 cze 2014

Warm welcome [1/72] part 17

Postanowiłem wymienić model czołgu Sherman na nieco "lepszy" :) Starą wersję można podejrzeć tutaj. Skorzystałem z modelu Sherman M4A3(105)HVSS od producenta UM. Sam zestaw oferuje bardzo dużą ilość części co jest jego zaletą jak i wadą. Niektóre elementy wolałbym aby były odlane w całości ponieważ ich wielkość była tak malutka, że nawet pod lupą nie raz były nie widoczne. Nie mniej w zestawie również otrzymujemy blaszkę z elementami fototrawionymi, wiec zabawy przynajmniej ja miałem na około 2 tygodnie. Linie spawów były dorabiane ręcznie przeze mnie jak również nitowanie oraz kilka drobnych elementów jak np osłony czy faktura odlewu na wieżyczce. Lufa niestety nie jest oryginalną częścią zestawu. Posiłkowałem się metalową lufą firmy Aber. Antenka również jest od tego samego producenta.

Niezwykle pomocne były te dwa wątki z forum Armorama:

Jak dotychczas, do realizacji tego czołgu zostały użyte:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz