2 lip 2014

Warm welcome [1/72] part 18

Poniżej przedstawiam proces malowania czołgu Sherman. W pierwszej fazie wykonałem modulację kolorów na modelu z następujących farb:

  • SS Dark Black Green [Vallejo]
  • Olive Green [Vallejo]
  • Sunny Skin Tone [Vallejo]


Naniosłem oznaczenia czołgu korzystając z decali dostępnych w zestawie z modelem. Po czym wykonałem szablon interesującego mnie kamuflażu/malunku zimowego. Szablon najpierw rozrysowałem w skali na kartce po czym naniosłem go na taśmę malarską. Oznakowania zabezpieczyłem plasteliną. W tym momencie pokryłem model lakierem do włosów.



Kamuflaż zimowy został wykonany techniką modulacji następującymi farbkami:

  • SS Middle Brown [Valleyo]
  • Chalk white [Valleyo]
  • Flat White [Tamiya]



W kolejnym etapie za pomocą wody, pęsety i szczoteczki do zębów wykonałem odpryski i zadrapania na kamuflażu zimowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz