30 gru 2014

Sturmgeschütz IV (Sdkfz.167) part 7

Postanowiłem zrobić małą przerwę od dotychczas owych projektów. Poza tym zmęczyła mnie już skala 1:72 i chciałem wrócić na chwilkę do rozpoczętego już prawie pół roku temu czołgu w skali 1:35.
Zaopatrzony w monografię na temat pojazdu Sturmgeschütz IV z wydawnictwa Kagero szybko zauważyłem niedoróbki i brak detali w tym co zostało dotychczas zrealizowane przy modelu. Zimmerit od Eduarda z blaszek fototrawionych chyba okazał się strzałem w stopę. Mocno miejscami nie był spasowany i parę elementów zostało zrealizowanych przeze mnie na siłę. W chwili obecnej mam nadzieję to w jakiś sposób odratować na tyle ile się da.
Na początek poprawię błotniki. Na zdjęciach widać, że już się ich pozbyłem. Za sugestię i rady będę wdzięczny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz