21 gru 2014

Who has better toyz part 2

Poczyniłem trochę pracy startowej przy dioramie. Żeby było jak należy zrobiłem prototyp w programie SketchUp od Googla :) Modele pojazdów zostały pobrane z biblioteki 3d Warehouse:

Nie modyfikowałem malowania pojazdów. Docelowo Leopard pewnie będzie w polskim malowaniu a polonez teściowym :] Tylko jeszcze dopowiem, że na prezentowanej scenie Polonez wykonuje skręt/zryw. Miejscem akcji jest Drogowa Trasa Średnicowa między Gliwicami a Katowicami. Wiatrochrony, które odlatują w kontakcie z czołgiem powinny rozbić się w zasadzie w drzazgi. W chwili obecnej, oczywiście placeholder. Aczkolwiek już zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć to technicznie. Macie może jakiś pomysł?
Przede wszystkim chciałem sprawdzić czy diorama sama w sobie będzie ciekawa i interesująca. 

Zastanawiałem się również czy zmienić tytuł dioramy na "Who is playing with better toyz?".

Co myślicie?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz