11 maj 2015

Land Wasser Schlepper [1/35] Part 10

Dłubaniny ciąg dalszy. Dziś na ruszt trafiły zawiasy włazów na górnej części pojazdu. Miałem podczas pracy trochę czasu, więc udało mi się zapisać w formie fotografii proces powstawania zawiasów. Może ktoś z Was zauważy błędy w procesie produkcyjnym i podzieli się ze mną jak następnym razem można zredukować nie potrzebną pracę tudzież ją przyśpieszyć.



Zawiasy z zestawu oferowanego przez Hobby Boss. Prawda, że nie wyglądają atrakcyjnie? :)


Pracę nad zawiasami rozpocząłem od przycięcia mosiężnych rurek od Abera (BT10X01) - element A.


Następnie z paska 0,5 mm od Plastruct wyciąłem element B zawiasów i delikatnie starłem pilniczkiem aby zaokrąglić brzegi.


W kolejnym kroku nawierciłem w każdym elemencie B otwór 0,3 mm.


Powyżej widać odcinki drutów miedzianych o grubości 0,3 mm od Eureki XXL - element C.


Elementy A oraz B nawlekłem na element C. Dla ułatwienia pracy przykleiłem taśmą maskującą element C aby był nieruchomo.


Tym oto sposobem udało mi się stworzyć odcinki z zawiasami.


Następnie starłem oryginalne elementy A oraz B na częściach z modelu.


Nie zapominając oczywiście również o drzwiczkach :)


Po wykonaniu poprzednich kroków wystarczyło dociąć element B oraz C i przykleić na model.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz