4 cze 2015

Land Wasser Schlepper [1/35] Part 21

Zamknąłem kolejny etap pracy nad modelem Land Wasser Schlepper, mianowicie: gąsienice. Skorzystałem z zestawu Friulmodel. Montaż metalowych gąsienic robiłem pierwszy raz i jeżeli będę miał możliwość korzystać z produktów tej firmy to będę bardzo zadowolony. Montaż ogniwek jest czasochłonny (chociaż, jeżeli dojdzie się do wprawy to jakoś to leci już), ale wart jest końcowego efektu.

Bardzo dziękuję Historex Agents za tutorial do składania ogniwek oraz rady użytkowników for internetowych: Pancerny Klin oraz Modelwork. Bez was pewnie bym gdzieś pobłądził.


Zapisałem pokrótce proces etapów pracy składania ogniwek. Na początek podzieliłem ogniwka gąsienicy w grupy po dziesięć.


Następnie taką grupę składałem na taśmie malarskiej. Po złożeniu w łączenie ogniwek wtykałem kawałek dociętego drutu.


Poniżej widać połączone wszystkie grupy po dziesięć ogniwek dla jednej gąsienicy.


Tutaj są docięte druciki.


Następnie grupy zacząłem ze sobą łączyć.




i złożona całą gąsienica.


W ten sposób prezentują się na modelu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz