27 kwi 2016

SpPz 2 Luchs A1/A2 [Revell 1/35] part 2

Budowa zakończona. Revellowski (nr kat 03036) Luchs robi wrażenie swoim rozmiarem. Jak wspominałem wcześniej sama budowa podwozia nie była trudna, aczkolwiek jakość elementów była mocno średnia. Jakość plastiku porównałbym do UM. Stąd też pozwoliłem sobie pominąć usuwanie niektórych nadlewek ponieważ i tak jakkolwiek podwozie było interesujące to i tak niewiele go widać po finalnym montażu. Pewnie pokryje je błotem tak więc dyskusji już w ogóle nie ma. Niemniej elementy, które mają być widoczne były trochę lepiej odlane. Jadnak również pojawiały się nadlewki. Początkowo miałem plan na zwaloryzowanie samoczynne modelu, zakup jakiś dodatków np metalową lufę. Zrezygnowałem z tego bardzo szybko. Doszedłem do wniosku, że ten model nie jest tego wart.
W swoim modelarskim magazynie mam jeszcze jeden model od Revella. Będzie prawdopodobnie ostatni model, który będę sklejał od tej firmy. Jakość nie powala, a cena wysoka mam tylko wrażenie ze względu na starą renomę producenta.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz