7 maj 2016

AUF1 TA 155mm [Meng 1/35] part 2

Zastanawiałem się czy te części waloryzować bo prawdopodobnie i tak będą pokryte jakimś błockiem albo kurzem, ale jednak...

Nie ładnie wygląda ta częśc. Prawdopodobnie przy odcinaniu z ramki musiałem ją uszkodzić. 

Takich części jest w sumie sześc po obu stronach wanny. Więc wycinam z drutu 0.5 mm sześć odcinków.

Następnie prostuję odcinki drutu za pomocą metalowej linijki. 

Proste odcinki.

Do wygięcia drutu używam wykałaczki włożonej w imadło. 

Z takim narzędziem praca idzie bardzo szybko i prosto.

Gotowe kawałki.

Skalpelem usuwam element.

Następnie szlifuję aby pozbyć się nierówności.

Nakłuwam środek igłą. Takie coś zakupiłem kiedyś w sklepie wędkarskim. 

Nawiercam otwór wiertłem o średnicy 0.6 mm

Osadzam druciany element w otworach.

Aby mieć pewność, że ustawię na wszystkich elementach ustawię tą samą odległość używam do pomocy wykałaczki.

Kiedy już ustawię odpowiednią odległość usuwam wykałaczkę spod druta.

I gotowe :)

Drut z drugiej strony wyginam w bok aby przez przypadek nie osunął mi się w głąb albo wysunął z otworów.

Na koniec drut od strony wewnętrznej wanny zalewam klejem CA.

Tak to się prezentuje w całości.

Pozostawiony przeze mnie spaw polewam Extra Thinnem. To powinno lekko nadtopić plastik.

W przypadku jeżeli Extra Thin nie daje rady można wspomóc się Surfacerem 500. 

Tak to wygląda.

i zbliżenie na detal.

Ta część
Zobaczmy jak wygląda w rzeczywistości.

No i widać, że śruby są za małe i brakuje obsadki.

Usuwam śruby od producenta.

Element przyklejam do wanny.

Wybijakiem RP Toolz wybijam okrągłe obsadki o średnicy 1.1 mm  z plasticardu o grubości 0.25 mm

Po czym przyklejam je w odpowiednie miejsce.

W całości wygląda to tak.

Śruby wybijam kolejnym wybijakiem od RP Toolz o średnicy 0.71 mm z plasticardu o grubości 0.5 mm.

I tak wygląda element z przyklejonymi śrubami.

A tak w całości to wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz