10 lip 2016

E-25 [Trumpeter 1/35] part 1

Powracam z wakacyjnego wyjazdu. Oczywiście na wyjeździe nie było odpoczynku od modelarstwa. Na wyjazd zabrałem ze sobą dwa modele, między innymi właśnie E-25 od Trumpetera. Skusiła mnie cena, blaszki w zestawie, mała ilość części oraz jakby na to nie patrzeć ciekawa sylwetka pojazdu. Z dodatków zakupiłem jedynie lufę aluminiową od RB Model.
Model, jeżeli chodzi o klejenie bryły nie sprawił większych problemów. Dało się to wszystko pochytać z ograniczoną ilością narzędzi. Jednak jeżeli chodzi o szczegóły na modelu to już spasowanie elementów nie było takie przyjemne, chociaż do najgorszych nie należało.
Po powrocie do domu wziąłem w obroty i zwaloryzowałem trochę elementów tu i ówdzie. Nie bazowałem na zdjęciach - raczej (skoro jest to tzw Paper Panzer) w grę poszła moja wyobraźnia i dotychczasowa wiedza na temat niemieckich drugo-wojennych pojazdach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz