27 mar 2017

Last man standing [1/35]

Postanowiłem wziąć udział w kolejnym konkursie modelarskim. Tym razem to konkurs organizowany przez Fejsbukową Grupę Modelarską - Plastik. Czas jest do końca kwietnia, temat: Rdza i brud. Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy w ogóle dotrwam do końca prac w terminie. Jak na razie na wszystkie konkursy nie udawało mi się zdążyć a modele leżą w pudłach i czekają nie wiem na co.
Ale... dajmy sobie szansę ;)

Więc jedziemy, inbox:


Pierwsze przymiarki do scenki: 


Zrobiłem szkic aby szybko wiedzieć o co mi właściwie chodzi. 


Dragonowski Waffentrager jak się okazało miał dość ubogie wnętrze. Szukałem na necie materiałów, ale nie wiele znalazłem, więc posiłkuję się różnymi wnętrzami pojazdów III Rzeszy. 





W zestawie było mnóstwo ramek z różnych pojazdów np Nashorn, PzKpfw 38(t) itd. Postanowiłem je wykorzystać do zrobienia wnętrza w swoim wraku. Konstruktorem niestety nie będę. 


Produkcja fotela kierowcy:


"Smoki są zmyśle cholipka"




Refka fotela kierowcy z Pz IV




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz