7 maj 2017

Last Man Standing [1/35] part 15

Czas pobawić się układem jezdnym. Jeszcze nie zaczałem robić terenu podstawki - nawet nie wiem czy model będzie miał podstawkę, nie mniej uznałem, że dobrze aby dało się w każdej chwili ustawić koła dostosowując je do formy terenu.
Zaczynam więc od kół. Na razie je szlifuję i doprowadzam do jakiekolwiek stanu przed dodawaniem zniszczeń na gumach.


Po odcięciu od ramki pojawiła się na każdym kole dziura, którą należało zaszpachlować - mój błąd, źle odciąłem.


Tylne koło... Te ślady po wypychaczach są przerażające. Jak coś takiego zaszpachlować? Jakbyście mieli jakiś pomysł to dawajcie.


Dragon nie pomyślał jak zamontować resory, albo ja coś przeoczyłem w instrukcji?


Prototyp trzpienia do resorów - główne jego zadanie? Miara.


Wg długości prototypu ucinam mosiężny kawałek rurki. Nie staram się być precyzyjny.


Kawałki gotowe.


Widać, że nie są za bardzo równe.


Przyklejam je do kawałka taśmy, wraz z prototypem.


Zabezpieczam taśmą od góry jeszcze.


No i mam taki pakunek


Pakunek umieszczam w imadle i szlifuję


Gotowe


Następnie nawlekam na każdy taki kawałek koszulkę silikonową.


:)


Taki trzpień umieszczam w otworze wanny


Zawsze gumę można dociąć po instalacji


Międzyczasie jak klej schnie na trzpieniu instaluję kolejne ogumienie:


Do naciągnięcia koszulki silikonowej na wahacze (tak się to nazywa?) musiało powstać specjalne narzędzie.


i gotowe!


Powstały również koła


No i klops, okazało się, że otwór w kole jest za mały, więc...


... poszerzam otwory w kołach za pomocą super narzędzia - wiertło w imadle :P


Test wahaczy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz