Strony

Baulton Paul Defiant Mk.1 [Airfix 1/72]


Prace nad tym małym modelem trwały rok! Nie dlatego, że tyle energii i czasu w niego włożyłem. Dokładnie rok temu zakupiłem i zacząłem robić model i wróciłem do niego miesiąc temu aby go skończyć.

W momencie kiedy otworzyłem pudełko z modelem (zestaw A02069) byłem zdumiony poziomem jaki producent: Airfix zaprezentował. Zupełnie nie można było porównywać tej jakości ze starszymi modelami firmy Airfix. Ramki bardzo ładne, eleganckie i detal odlewu po prostu przepiękny. 
Montaż przebiegał również bez żadnych problemów. Wręcz bym powiedział, że bardzo przyjemnie model się składało. kalkomanie rewelacyjnej jak dla mnie jakości. Momentami płyn zmiękczający w ogóle nie był potrzebny.
W samym modelu wymieniłem tylko końcówki luf na rurki mosiężne od Trumpetera.

Model godny polecenia każdemu i początkującym jak i zaawansowanym modelarzom.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz