Strony

Me 262 A-1a [Revell 1/72]


Model Me 262 A-1 firmy Revell (zestaw 04166) udało mi się zakupić w bardzo niskiej cenie na wyprzedaży. Przy zakupie myślałem o tym modelu jak o rozrywce tylko na weekend pt model z pudła. Oczywiście prace nad tym projektem przeciągnęły się znacząco. Z mojego kalendarza wynika, że aż do 8 miesięcy. Oczywiście to nie była intensywna praca, ale chodzi o proces od otwarcia pudełka do zrobienia zdjęć. Kiedyś może o tym procesie więcej napiszę jeżeli oczywiście będzie zainteresowanie.

Jak na jakoś Revella byłem pozytywnie zaskoczony. Elementy zestawu z grubsza ładnie do siebie pasowały. Używałem szpachli ale miejscami. Tak więc pod tym względem nie ma na co narzekać. Jakość kalkomanii była OK. Dużym minusem jest jakość owiewki. Jak wygląda można ocenić samemu.

W zestawie były dwa schematy malowania. Zdecydowałem się na łatwiejsze do wykonania dla mnie. Przy okazji mogłem poćwiczyć maskowanie i zrobienie washa. Model wygląda wciąż zabawowo, ale uważam, że to był potrzebny krok w rozwoju umiejętności i budowaniu pewności siebie w niektórych technikach.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz