Strony

Opel Blitz [Italeri 1/35]


Niespełna miesiąc temu publikowałem model SdKfz 223, który kleiłem z żoną. Pamiętacie?
Dziś publikuję pierwszy model jaki razem robiliśmy z żoną. Opel Blitz z Italeri (zestaw 216)... padło na niego tylko dlatego, że żona jest fanką Blitzów, a wtedy to był jedyny dostępny w naszym stacjonarnym sklepie. O składaniu nie mogę powiedzieć nic poza oburzeniem żony wyrażanym w postaci przekleństw rzucanych w pokoju. Ja finalnie składałem posklejane do kupy, więc najgorzej nie było. Malowanie, weathering i podstawka to już moja robota.
Jak widać koła są kiepskiej jakości stąd rodzi się pytanie: jak na przyszłość radzić sobie z nadlewką na gumowych elementach? Oraz drugie: jak usuwać albo malować wycieraczki na przedniej szybie?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz