Strony

M41 Walker Bulldog [Tamiya 1:35]


Stary model firmy Tamiya nauczył mnie trochę pokory. Spasowanie elementów na wysokim poziomie jak na te firmę przystało. Jednak jakość detali odbiega od standardów, do których przyzwyczaili mnie współcześni producenci modeli. Zestaw postanowiłem zwaloryzować blaszkami fototrawionymi firmy Eduard, metalowymi gąsienicami Fruilmodel oraz lufa karabiny RB Model. Dodatkowo sam pokusiłem się o wykonanie kilku elementów od podstaw jak np błotniki.
Z pewnością dało się lepiej zrobić ten model. Miejscami pewnie dałoby się wycisnąć więcej. Nie mniej jestem zadowolony z końcowego efektu i z tego, że tyle udało mi się samemu zrobić.
Oznaczenia oraz barwa kamuflażu są fikcyjne. Są to oznaczenia grupy "Bigos" z gry World of Tanks.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz