Strony

M998 I.E.D. Gun Truck [Academy 1:35]


Jest to pierwszy model HUMVEE jaki miałem przyjemność zrobić. Sam model Academy był w porządku, ale do ideału mu wiele brakowało. Początkowo model planowałem jako wprawkę i zabawę na jeden weekend. Chciałem przede wszystkim zobaczyć ile da się wycisnąć z techniki z wykorzystaniem tylko chipping fluida. Rezultaty widać na modelu. Tak naprawdę, wszystko: rdza, kurz itd zostało zrealizowane za pomocą tylko tej techniki. Sam model jednak wyglądał nudno, więc postanowiłem go "wyposażyć" we wszelkiego rodzaju bambetle, a na sam koniec dodałem figurkę z podstawką. Ogrom pracy w pewnym momencie mnie przeraził. Bardzo dużo tej drobnicy wykończeniowej było, ale myślę, że było warto! Chylę czoła przed osobami robiącymi HUMVEE.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz